Alla inlägg under april 2011

Av Majja - 6 april 2011 16:29

Är det konstigt att man hellre är på jobbet än hemma med sina barn och leker? Missförstå mig rätt nu, jag älskar mina barn de är det bästa som hänt mig och jag skulle göra vad som helst för deras skull men att vara hemma med dom 24 h om dygnet...... nä ingenting för mig.

Det har varit vattkoppsveckor hos oss nu och den här veckan kom mamma och räddade mig, vad hade jag gjort utan henne ändå vabbade maken 3 dagar förra veckan och jag bara 2 ..... jag blir helt galen av allt tjat och att inte ha några riktiga rutiner. De har inte varit dåliga heller, prickiga men inte febriga eller så, det har vanligt ös hela dagarna...... skönt och nog är jag glad för deras skull att de tinte blev värre än prickar som kliar men oj oj oj vad jag ÄLSKAR mitt jobb!!!

Nu hoppas jag det blir bättre och att det blir dagis och jobb som vanligt nästa vecka.... =)

Ska snart kolla hur läget är med magen som ju mest liknar en degklump, att vara hemma har inte direkt gjort mig till en bättre kostmänniska heller..... ha ha ha

Det blir till att börja gå med stavarna igen eftersom den lilla biten jag tränat upp till att springa tror jag itne att jag klarar nu när jag haft uppehåll i två veckor..... men men med lite Septembet (nä jag tröttnar ALDRIG på den låten) så ska jag nog bli riktigt trött ikväll innan läggdax!!!

Jaha det var det för idag

Majja

Barnen · Ego · Gnäll · JAG
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards