Alla inlägg under februari 2011

Av Majja - 14 februari 2011 15:29

Jobb igen, ganska roligt faktiskt!! Men efter helgen, som har inneburit städ och rensning inför flytten, skulle det vara härligt med en dag med ingenting att göra!!! =)

Maken var på kurs och ringde på kvällarna hur rastlös som helst, jag sa till honom att njuta nu när han kunde men han har ju inte min latmask i sig som jag har!! Jag längtar just nu efter nytt hus, härliga kvällar då jag kan springa bort ill vännerna något bit bort, kanske ta ett glas vin och prata strunt!! Nu r det ju inte så långt bort heller, hoppas på många som budar på huset och att vi går mycket mycket plus men så perfekt är nog inte världen. Blir kanske plus minus noll och då är jag väldigt nöjd ändå!!

Är inne varje dag på hemnet och kollar vad som finns, just nu ligger det ett jättefint hus ute kanske inte världens bästa läge dock så det är bara att ha mer is i magen och vänta in det där huset som det står vårt namn på!!


Känner en härlig förväntan på våren och sommaren..... får väl se vad den har att erbjuda!!


Majjan 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards